fredag 3. mai 2013

Lenge sidan sist no.
Til påske flytta vi inn i ny hytte
 og eg har ikkje hatt verken lyst eller overskudd til å drive med blogging.
Håper og trur eg skal finne motivasjon til å fortsette.
Så kanskje blir det litt hyttebilder etterkvart.
 
                        
 
Dette er frå kjøkkenet på hytta.
Bildet er tatt i påska, mangler taklister, sokkel og lyslist.
Hadde ikkje blomstervase då snikkarane kom med flotte roser.
Då gjalt det å vere kreativ. Vasen er ei flaske brus som eg har klipt toppen av.
 
 

 
Lampen bestilte eg på nettbutikken www.sofiesvilla.no
Kjempefornøyd :-)
 


2 kommentarer:

  1. For et koselig kjøkken! :) Håper lysten til å blogge kommer tilbake! Jeg kjenner jeg har det litt på samme måte som deg. Stor lykkeklem fra Laila

    SvarSlett
  2. Der er du ja :)
    Kjøkenet ser veldig fint ut !
    Og kjempefin lampe. Godt påfunn å skjere av ei flaske, det er ikkje vasen som tel alltid ;)
    Ynskjer deg ei ny fin mai-veke, men først blir det vel ei feiring :)
    Du må helse og gratulere med dagen i går :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett