mandag 9. juli 2012

Bilderas frå hagen

Vi har den siste tida gjort mykje ute i hagen og rundt huset.
Rettere sagt, min mann har virkelig stått på.
Både med gravemaskin og håndemakt.

Vi valgte å fjerne ein knekkhellemur til fordel for naturstein.
Har også fjerna ein del av plenen til fordel for parkeringsplass.



 Eit sekkehjul/tralle var kjekk å ha når all steinen skulle forflyttast.


 Gjorde eit forsøk på å flytte og rette opp igjen prydtreet mitt,
 som eg har skrevet om tidligare.
Men treet er nå heilt vissent, så tviler på det kjem seg til igjen.



For at vi skulle få grøn plen fortast mulig, kjøpte vi ferdigplen,
 har alt rukket å slå den ein gang:-))


  Hellene rundt plenen er gjenbruk av knekkhellemuren vi fjerna i oppkjørsla.


Endelig fekk vi fjerna hellene på baksida av huset og ein mur som kom veltande innover...


Og som dykk ser har min betre halvdel trilla nokre lass med singel.
Det er ei fryd å sleppe graset som tidligare vaks opp etter husveggen.






5 kommentarer:

  1. Kor fint dokke he fått det !!
    Men utruleg med arbeid dokke har lagt ned også.
    Kjempeflott !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Du så fint det ble :)) For en jobb,phuu
    Hvordan er det med singel og katter???
    Det ser så rent og lekkert ut :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så mye du har fått gjort inhagen og for en forskjell da! Jeg har kjøpt skapet på living til 2000 kr for et år siden. Tror de har det enda, er veldig fornøyd med deg. Fortsatt god sommer! Klem linn

    SvarSlett
  4. Så mye du har fått gjort inhagen og for en forskjell da! Jeg har kjøpt skapet på living til 2000 kr for et år siden. Tror de har det enda, er veldig fornøyd med deg. Fortsatt god sommer! Klem linn

    SvarSlett
  5. Ojojoj så fint det blir. Skikkelig bra. Er innomå besøker følgere av bloggen min og kom innom deg og her trivdes jeg. Legger deg til bloggrullen min så jeg finner frem flere ganger. Klem monica

    SvarSlett