fredag 25. mai 2012

Det blomstrer....

Vi har dei siste dagane fått ein forsmak på sommaren :-)
Fantastisk kva litt sol gjer med oss!!


Sola og varmen har resultert i at det blomstrer ute i hagen.



Nokre av plantene i steinbedet står i full blomst.
Her ein fin stein som ligg midt blant berga.




 Her er nokre liljer som eg kjøpte i haust som eg pynta med inne.
Då dei hadde blomstra frå seg,planta eg dei ut.
Så då får eg glede av dei ute i hagen.





Det er meldt varmt og fint vèr til i helga,
men akkurat no sit eg i eit tåkehav :-(





6 kommentarer:

  1. Føler nesten at det gror fra dag til dag...mange fine bilder hos deg! Takk for hilsen!
    Anette♥

    SvarSlett
  2. Nydelege bilder Gry. Kva slags redigeringsprogram brukar du ?

    klem Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:-)
      Eg har brukt photoscape på desse bilda.

      Slett
  3. Heia
    Takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg.
    Det er utrolig hva litt sol og noen ekstra varmegrader gjør med oss :)
    Tenker når gravemaskinen er ferdig med jobben så blir det nok bra, og da er det ekstra kjekt å jobbe i hagen.
    Har 14 grader her nå, det er jo nesten utrolig når det bare har lagt på rundt 8 grader og nordavind. Er nå meldt regn her i dag, men akkurat nå sol, så jeg skal skynde meg ut på terrassen og nyte kaffen. Mandag er det jobb igjen (3 uker av ferien oppbrukt...)
    Klem

    SvarSlett
  4. Deilig med sommer ja:) Her i Bergensdistriktet er vi ikke bortskjemt med sol, så vi nyter hver stråle..

    SvarSlett
  5. Takk for koselig helsing hos meg:) Nydelige blomsterbilder! Ja, det er kjekt no når sola er kommen og det blomstrar rundt omkring. Godt med litt sol og varme på kroppen, og lange lyse kveldar. Muren blir kjempefin, gledar meg til å følge med vidare.

    SvarSlett