fredag 24. februar 2012

God helg!

Det er fredag og tid for avslapping i lag med ungane.
Ute bles det godt og det regner til tider sidelengs.


Eg har fyrt i ovnen og krølla meg under pelspleddet mitt.
Då eg er heime åleine, slepp min betre halvdel
 å irriterer seg over pleddet som ligg slengt i stua ;-))
"ej gjer no ikkje anna enn å plukke opp/legge i hop ditta pleddet".
Hihi, synes det er litt morsomt eg.



Tusen takk for gode ord på tidligare innlegg.
Det varmer.
Ynskjer dykk alle ei riktig god helg!




4 kommentarer:

  1. Høres herlig ut!'
    Og det teppe der er jo bare verdens beste,her sloss vi om det, så vi er nå oppe i 3 stk på 4 personer.Mannen skal ligsom ikke ha,men nå har han vært syk en uke "veldig syk" og da har teppe vært flittig i bruk ja.
    Ha en riktig fin helg!
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Flott omn dokke har :))

    Ja, kos deg med pledd og steng ute griseveret.

    Ha ei fin veke.

    klem Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min:-) Så nydelig med fyr i ovnen. Det pluss pledd er en vinner på hutrige kvelder. Ha en fin dag! Hilsen fra Elin:-)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ønsker deg en fin onsdagskveld :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett