søndag 22. januar 2012

Strikk....

Like før jul leita eg fram igjen strikkepinnane mine.
Dei kom godt med når orkanen stakk av med straumen, kjekt å ha noko å gjere når ein ikkje kunne sjå tv eller surfe på nettet.


Det er også ganske avslappende å strikke.
For ikkje å snakke om eit konstruktivt hjelpemiddel mot å la vere å sovne i stolen/sofaen på kvelden ;-))


Då gjenstår det å sjå om eg kan glede eit par jenter med nye luer.


Ville gjere litt meir ut av luene så eg hekla roser og festa nokre perler i midten.


 Flott vintervèr i dag.
Så det vart ein liten langrennstur med barna i dag.

Ha ein fortsatt fin søndag.






3 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder du har teke.
    Ja, slik er naturen på våre kantar !
    Trur det blir glade mottakarar til sånne flotte huer. Nydelege !

    Ynskjer deg og dine ei fin veke !
    klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så flotte bilder av dine flotte strikke prosjekter!
    Helt enig med deg, strikking fungerer fint som avslapping, hindrer at vi sovner foran TV, og i tillegg hjelper det mot "små spising". Snakk om å "slå mange fluer i en smekk" ;))
    I tillegg er det jo både gøy og praktisk ;)
    Ønsker deg en riktig fin fin onsdag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. Hei på deg :))

    Så koselig du kom innom bloggen min,for da fant jeg din ;)
    Så masse flotte innlegg du har,legger meg gjerne til følger :))

    klem Bente

    SvarSlett