lørdag 14. januar 2012

Prosjekt tavle

Har i lengre tid hatt planer om å lage meg ei tavle til å ha på kjøkkenet.
 Og no er endelig prosjektet gjennomført :-)
Tavlemalinga kjøpte eg for leeeenge sia på Biltema og den har stått å ropt på meg i buda.


Fredag svinga eg omsider nedom Byggmix for å kjøpe meg ei finerplate.
"Eg vil ha ei på denne størrelsen," sa eg og peikte på ei plate som stod oppetter ein reol.
"Den kan du berre ta for dette er embalasje".
Sunnmøring som eg er,så tok eg plata i hånda og kjørte glad og fornøyd heim.

Å ja, eg saga inne i gangen.
Men no er der reint og fint igjen, all sagemask er borte vekk.


Eg hadde tenkt å bruke rekved til å ramme inn tavla med, men min mann hadde ei stor-opprydding i haust rundt huset, så eg lykkest ikkje heilt med den planen.
Har dermed brukt dørlister som eg fann i garasja vår.


Dei vart no ikkje så aller værst hjørna på ramma, godt at mannen er på sjøen, han hadde nok ikkje vore fornøyd med resultatet.
 Men pytt sann.
Og etter bilda og dømme er teppet i kjellarstua moden for utskiftning, i allefall rensing.


Tavla er komt på veggen.
Hmm, kanskje den skulle ha vore større...??


Då gjenstår det å sjå kva den blir brukt til.
Døtra mi lurte på om middagsmenyen kom til å stå der....
 Ja vi får sjå.


Ynskjer dykk alle som titter innom
ei riktig god helg!!!




3 kommentarer:

  1. Hærlighet kor flinke du e :)

    God søndag !

    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Kjempefin og lurt, jeg har også en stor tavle på kjøkkenet, kan brukes til mangt!
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg!

    Den tavla ble rålekker, og ekstra gøy når man kan få til noe så fint nesten helt gratis (er født på nordmøre, men må innrømme at jeg ofte tenker som en sunnmøring akkurat der ;) )

    Fant ikke noe bilde av TV-benken din, men vår TV henger 95cm over gulvet.

    Ha en fin kveld!

    Klem Linnette :)

    SvarSlett