tirsdag 15. november 2011

Ein ny kjole......

Då har eg sydd ein ny kjole
 av eit stoff som eg hadde liggandes.


Den største utfordringa var å bli einige med 8-åringen
 om korleis vi skulle dekorere kjolen :-))


Ho fekk lov til å plukke fritt i mammas utvalg
 og ville ha på litt av kvart.
Litt for mykje etter mora sin smak....;-)))


Så etter litt forhandling vart dette sluttresultatet.


Trur det må vere alle dei kreative kollegane mine som har fått meg til å leite fram symaskina igjen.
 Til stor undring frå min betre halvdel...... ka du styre med..??


Mykje eg har lyst til å lage,
 men av og til er godstolen altfor god :-))

1 kommentar:

  1. For ei heldige jente som har så flink mamma til å sy :)

    Veldig fin kjole !

    Kanskje du tek imot bestilling ?

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett