fredag 7. oktober 2011

Kjøkken

Nok ein storm- og regnfull dag.
Ikkje så mykje som fristar til utomhus arbeid akkurat ;-)


Vi nytta dermed dagen til å kose oss inne
 med å bake bollar og kanelsnurra. Nam, nam.....


No har eg endelig fått montert opp mi etterlengta tallerkenhylle :-)
Fekk storesystra mi til å kjøpe den då dei var på IKEA,
 heldigvis var dei ikkje utsolgt denne gangen.


Har fylt den med litt stæsj,
 men kjem nok til å endre litt etterkvart.


Eit anna Ikea produkt som eg er veldig glad i er denne trappestigen.
Fantastik å ha med unga i hus, som kjem seg opp i skapa og henter det dei vil.
 Og veldig praktisk når dei vil hjelpe til på kjøkkenet :-))

Snart er det tid for tilbereding av taco, og kven veit, kanskje vil trappestigen og jenta stå klar ved kjøkkenbenken ;-)


Ynskjer dykk alle ein god fredagskveld!!


4 kommentarer:

  1. Litt koselig å bake og kose seg inne med været som er for tiden. Kanskje vi får sette en bolledeig her også i morgen ;)

    Koselig kjøkken du har!

    Klem, Christel

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Kjekt å finne på koselige ting inne, når været ute ikke innbyr til uteaktivitet. Flott ny hylle du har fått på ditt lekre kjøkken!
    Ønsker deg en riktig fin fin helg ;)

    SvarSlett
  3. Hej Kor koselig da, tenkte eg skulle bake litt i dag eg me Likte så godt tallerkenhylla di =) kjempe fin. Ps tråden eg har brukt heiter Polaris mix ganske tykk tråd. Pinna str 15. Fann oppskrifta på drops.

    SvarSlett
  4. Stilreint og fint kjøken dokke har Gry.
    Den trappa er praktisk, kom på at den er i familen her og. No skal den få plass på hytta :) takk for tipset.

    Tusen takk for koseleg kommentar på bloggen min !

    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett