mandag 26. september 2011

Soverom

Har lenge tenkt eg skulle friske opp litt på soverommet.
Så då tok eg rett og slett å hoppa i det medan eg var gressenke:-)


Tidligare var det ingen ting på denne veggen over sengegavlen,
 kun nokre tegninger frå ungane.


Kjøpte ei bildehylle på Ikea og ein ny wallsticker hos "Fryd" i Stryn.



Mangler nattbordlamper, for dei vi hadde har blitt flytta ned i kjellerstova. Hadde sett meg ut nokre nye på Ikea, men dei var sjølsagt utsolgt. Har ikkje alltid hellet med meg der eg ;-)


Vart ganske fornøyd med utbedringa, sjøl om eg mangler nattbordlamper.

Ynskjer dykk alle ei god og innhaldsrik ny veke.

1 kommentar:

  1. Veldig fint!
    Likte godt brullaups sakene som du har pynta med..Lekkert!

    Å ja, det er lurt å fikse når ein er grasenke ;)

    God torsdag ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett