onsdag 10. august 2011

Wallstickers

Som tidligare nevnt er eg blitt veldig glad i wallstickers.
Og synes at dette er ein veldig god leveregel.


Egentlig skulle eg ha vore langt på veg til Nesna i Nordland i kveld for å tilbringe mi fjerde ferieveke.
Men då eg har ein mann som jobbar på sjøen og ikkje kjem seg heim pga. ugunstige landingsforhold for helikopter, sit eg fortsatt heime i sofaen min.


Så då gjenstår det å sjå om han kjem seg heim,
 og om det blir nordlandstur på oss.
Hadde jo ein plan om å kome tilbake til skulestart 18. august.
 Å køyre 90 mil er jo ikkje gjort i ein fei.


så eg får nok berre gjere som det står på veggen i stua mi
drøym om morgondagen.


2 kommentarer:

  1. http://inspirainterior.blogspot.com/18. oktober 2011 kl. 08:38

    Hei, fin blogg du har!

    Hvor er de lampene fra som punkt belyser trinnene i trappa?

    Hilsen Rebekka.

    SvarSlett
  2. Hei Rebekka.

    Lampene kjøpte vi hos elektrikaren som var her, så akkurat kven som produserer dei er eg usikker på. Veit at elektrikaren vi brukte "handler" hos El Produkter.

    Gry

    SvarSlett