onsdag 17. august 2011

Tallerkenhylle

Då er eg vel heime etter ein tur til Nordland.
På veg heim vart det ein tur innom IKEA i Trondheim.
Hadde litt småting som eg hadde lyst på.
Bildet er lånt frå nettsida til IKEA.
Blant anna denne tallerkenhylla.
Noterte flittig ned nummeret på reolen og plassen.
Men tru det eller ei, så var det heilt TOMT for denne varen i hylla.
Må sei eg vart litt skuffa.....skikkelig kjedelig når eg hadde funne noko eg likte og eg kunne sjå den for meg heime på kjøkkenveggen.


Planen er å ha ei hylle mellom dei to vindua.
Men,men, eg fekk no kjøpt litt likevel.
Det får dykk sjå ein annan dag.





2 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Det satt jeg stor pris på!
    Lampene er fra Ikea og koster enten 199 eller 299 kr pr stk.Finnes også i stå lampe, kjempe fine!

    mvh Stine:-)

    SvarSlett
  2. Typisk når det er noe du har bestemt deg for.Men det er vel så populært med tallerkenhyller nå for tiden..
    Takk for hyggelig kommentar om boss spannene mine, har ikke fått noe klage fra bossfolka:)
    Klem Linn

    SvarSlett