mandag 29. august 2011

Hekla gardinkappe

Var lenge uten gardiner på det nye kjøkkenet.
Hadde fyrst tenkt å ikkje ha noko gardin, men så kom eg til å tenke på at det kanskje ville vere fint med ei hekla gardin.


Eg bestemte meg for at eg ville hekle ei kappe sjøl.
Så eg var og kjøpte tråd og starta med friskt mot.
Då mi kjære mor var innom ein dag og fekk sjå mitt påbegynt prosjekt, kunne ho fortelje at ho hadde ei kappe liggandes heime.


Så brått ein dag kom ho eins ærend med ei nyvaska og ferdig stiva gardinkappe.
Klar til å henge opp :-))
Er eg ikkje heldig....?


Mitt hekleprosjekt vart dermed lagt på is, men kva gjer vel det når eg har fått ei ferdig kappe av mamma :-))



2 kommentarer:

  1. For ei kjekke mamma :-)
    Eg vart så glad for at heklakappe er in fortsatt. Sat ein dag og såg på mi flotte og tenkte kanskje eg skulle henge opp noko anna, men no skal ho jammen få leve ei stund til :-)
    Takk for tipset Gry :-)
    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Så lekker gardinkappe.
    Kjempe heldig var du. :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett