mandag 8. august 2011

Bloggnavn

Det skal ikkje vere enkelt.
Mulig dykk trur det har "rabla" for meg, men ja eg har på nytt endra navnet på bloggen min.


Som tidligare nevnt søkte eg om å bli medlem av "NIB"
Dei likte bloggen min, men meinte at bloggnavnet kunne vere missvisandes.



Og det kom ikkje akkurat som noko overraskelse.
Var ganske forberedt på at spørsmålet
 om å endre navnet ville kome opp.


Må no berre innrømme at eg ikkje har vore så oppfinnsom, då andre har kome meg i forvegen ang. bloggnavn.
Tomta vår heiter Bergheim derav bloggnavnet:
"Huset på Bergheim"


3 kommentarer:

  1. Fortsatt flott blogg og flott namn. Kar har du fått tak i den flotte klokka ? Er på utkik etter ei lignande.
    am

    SvarSlett
  2. Hei AM

    Klokka er kjøpt på Farmors Krambod.

    SvarSlett
  3. Synest navnet var fint jeg, takk for hyggelig kommentar på min blogg.Synest du hadde mye fint her og bli spennende å følge deg videre i denne bloggverden..
    Klem fra Linn
    P.s. Likte veldig godt innledningsbilde ditt, skikkelig vakker natur.

    SvarSlett