fredag 29. juli 2011

Nye blomster

Etter å ha levert minstemann i barnehagen reiste eg og skulejenta på ein handlerunde til sentrum.


Helgavasken tek vi ein annan dag ;-)
Er ikkje av dei som må ha huset vaska og strigla kvar fredag. Eg vasker sjøl om det er søndag.....Det viktigaste er at det blir vaska.
Etter ynskje frå jenta mi gjekk vi også ein tur på kafe.


Litt nye sommerblomster vart det også på mor i huset.
Har ikkje blitt så mykje av den sorten, då sommaren har glimra med sitt fråvær her på desse kanter.



No er det helg og den skal nytast før ei ny arbeidsveke venter :-)


Ynskjer dykk alle ei god helg.




3 kommentarer:

  1. Hei Gry :)

    Synest bloggen din er kjempe fin!
    Lekkert interiør ♥

    Takk for slike fine ord :)
    Hos meg er det bloggpause..Berre føler at det er nødvendig akkurat no.Men, plutseleg er eg tilbake ;)

    Ønskar deg ei god helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det! :-) Koselig med cafetur, vasken kan alltids utsettes! :-) Ønsker deg supre sommerdager!! KLEM

    SvarSlett
  3. tusen takk for koselig hilsen!

    Jeg la igjen svar vedr vasken inne hos meg - tilfelle flere lurer på det samme :o) Vasken er ny, så bare titt inn hos meg igjen og se hvor du kan finne den.

    Klem J.

    SvarSlett