torsdag 28. juli 2011

Kvar er sola og varmen

Kalendaren seier oss at det er sommar, men eg og mange andre kan vel skrive under på at sola og varmen har glimta med sitt fråvær i år. I allefall her på Sunnmøre.

Og for å ikkje snakke om årets trofaste gjest, TÅKE....
Sola har nok skint der oppe fleire dager medan vi har sittet her i tåkehavet.


Sommarstida er det flott å sitje på verandaen og sjå ut over sjøen og den yrande båttrafikken som er på flotte sommardager.
Men dette var det som møtte meg i dag då eg dro på jobb. Er ikkje kvar dag vi har sett sjøen i tåkehavet :-(


Så då gjenstår det å sjå kva morgondagen bringer.
Tåka ligg ennå i fjelltoppane, men det er lov å håpe at den er borte vekk i morgon og sola skin.


Ynskjer dykk alle ein fin sommarkveld :-)



1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig hilsen hos meg.:) Så kjekt at du likte bloggen min.

    Mye fint å se her også, både natur og interiør. :) Håper dere får bedre sommervær snart. Her nord som jeg bor, har vi hatt en fin sommer hittil.

    SvarSlett